Mellanmålspaus

Sitter hos Rosanna och Alvin nu just och Alvin får springa av sig lite och får äta lite mellanmål. Det är inte så länge kvar av marknaden men vi ska ut ett varv ännu men sedan ska nog jag ge mig hemåt och byta om. Eller egentligen skulle jag nog vilja ha den här klänningen men jag måste kanske sätta på mig ett extra strumbyxpar under ännu :P

Fleecetröjan ska med också! Lite annat varmt måste jag även ta med då jag tänkte cykla hem i natt.. Och dricka såklart ;)

Idag har vi varit och kollat runt men inte köpt något förutom en brysselvåffla. Den var inte så särskilt speciell.

Okej.. Nu ska jag gå ut igen! Haudi
2009-07-04 @ 13:59:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }