Lunchpaus

Oj vad stressig dag det är idag! Det är som att precis alla ska handla idag.. Har inte hunnit pusta ut och jag tänkte nästan inte hinna gå på mat. Men nu är jag äntligen och äter. Idag äter jag micromat, makaronilåda. Äckligt som tusan.



Jag borde lära mig att koka egen mat hemma men det är nu som att man inte ska orka och inte tänker man på det heller. Skärpning Ama!




Såhär glad är jag över min mat. Ser ju allmänt tjockis ut också då mina kära arbetskläder bultar upp sig. Nej, nu ska jag äta min fil jag köpte. Den är iallafall god.

Mindre än 3 timmar kvar i jobbet! Jihuu!
Då ska jag genast till Kalax och hämta mina fotbollskläder tills ikväll.

Vi hööööörs!
2009-07-15 @ 12:44:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }