Lite stress före jobb

Har just varit i duschen och nu kokar jag makaroner. Eller jag satt på makaronerna i kallt vatten och satt på plattan så jag tänkte att de skulle få koka medan jag är i duschen men tydligen är jag så himla snabb att duscha så de är inte alls klara.

Kommer alltså få stressäta nu. Inte kul. Men jag måste få i mig lite mat. På stranden åt Ann och jag bara lite smörgås och vattenmelon. Mums! :)

Det var jättehärligt på stranden kan jag säga er! Bilder kommer senare då jag har tid.

Jag kommer även att svara på kommentarer senare då jag hinner! I promise <3
2009-07-01 @ 13:43:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }