Lata sig före jobbet

Godmorgon igen på er :) Måste blogga lite nu innan jag åker till jobbet.

Har ni sovit gott? :) Jag har sovit gott! Då Dennis for i morse var jag så trött så trött och tackade för att jag fick sova en par timmar till. De har börjat blestra här så där tidigare i morse fick jag inte sova riktigt i tysthet men inte gjorde det något. Jag sov ändå så gott..

Tänkte ett tag om jag ska orka stiga upp och vara lite aktiv men nej. Jag tänkte att jag ska en gång sova ut nu då jag får. Imorgon börjar jag först 14.00 så då ska jag låtsas vara aktiv ;)



Dagens outfit i en äckligt gul lampa:

Tunika - H&M
Leggings - Gina Tricot
Kofta - Vero Moda


Nu ska jag svara på lite kommentarer ;)
2009-07-09 @ 09:29:33 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: Veronica

Väldigt fin blogg du har! :)

2009-07-09 @ 14:25:34
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }