Läggdags efter ett lass våfflor

Godkväll på er! Jag har nyss borstat tänderna och hoppat ner i sängen så det är dags för natten snart :)

Idag i jobbet har det varit ganska så lungt. Konstigt lungt faktiskt.. Jag har fått sitta ensam i kassan stort sett hela kvällen och min arbetspartner har plockat varor hela sin arbetstur. Hon har plockat frysvaror så hon sa att hon fått ont i halsen :P

Efter jobbet var jag så himla hungrig och som tur hade de lämnat våffelsmet åt oss så vi fick grädda våfflor. Och mums vad jag åt! Har nog inte tyckt att våfflor varit så goda någonsin förr av att jag var hungrig!

Nu ska jag sova så vi hörs imorgon igen! Godnatt!
2009-07-22 @ 21:29:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin'?



Kram!

2009-07-23 @ 07:30:35
URL: http://memilly.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }