Jobbardagen slut för idag

Hej och hallå! Nu har jag kommit hem från jobbet :)

I morse började jag och Sabina på samma gång så först fick Sabina stå och kolla lite på hur jag jobbade. Förklarade lite åt henne och så men jag sa att det är lättare att lära sig då man själv får göra det. Sen kom Jenny från paus så då visade hon mera åt Sabina och hon fick sitta vid kassan. Efter det fick jag stå vid Sabina och kolla in och hjälpa henne :)
Hon har varit riktigt duktig!

Har fått beställa bröd idag och idag fick jag säga nästan helt själv idag för jag kommer inte att hinna göra det någon mera dag den här veckan för imorgon är jag ledig och resten av vardagsdagarna börjar jag på eftermiddagen och brödet ska beställas före 12.30.

Nu har jag nyss ätit lite och funderar om jag ska cykla iväg till mormor. Men först ska jag bara ta det lilla lugna för mig själv..

Vi hörs snart igen ;)

2009-07-20 @ 14:51:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }