I lägenheten i Vasa

Nu sitter jag på golvet i vår nya lägenhet :)

Jag har nyss varit i duschen, så ska bara smörja in mig och sen ska jag hoppa ner i vår nybäddade säng. Härligt! Jag är så trött så det ska vara skönt att få sova och att få sova tills jag vaknar själv och inget jobb att åka till!

Vi har by the way hittat en soffa! Äntligen! Från Suomisoffa för 600€ en divansoffa! Vi fick 100€ rabatt så det tyckte jag var finemang och att vi fick det nästbästa tyget för det priset :) Soffan ser ni på bilden här nedan men vi ska ha en svart och en aning mindre än den på bilden, om inte människan på bilden är extra liten :D Nämen soffan på bilden är en jättedivan. Den var riktigt fin och skön!

Vi får soffan först vecka 36 och datumet 4 september. Har ju ingen panik så det gör inget.



Efter soffköpet som gick ovanligt snabbt, utan att fundera flera gånger och springa i flera möbelaffärer så for vi in till stan och åt lite kebab. Jag tog en kebabrulle. Makaronerna var ju godast så jag har även hem en matlåda med makaroner :D

Var ett varv till Prisma också och fyllde på kylskåpet och D blev ett skopar rikare :)

Nu ska jag krypa ner i kojs med älskling!

2009-07-31 @ 20:11:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: TOBBE

dagen har varit bra.sol och värme blir man extra glad över. har inte gjort något speciellt på stan. eller jo en sak. varit på skattjakt efter jordgubbar. köpte dem sista jordgubbarna på coop extra. haha

Tycker du ska läsa mitt inlägg med åsikt om katter, om du ej har gjort det än.

Om du ligger i sängen och sover så hoppas jag att du sover gott.Godnatt

2009-08-01 @ 03:51:08
URL: http://veteran.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }