Hos mormor

Är hos mormor ännu och vi har proppat i oss våfflor. Eller jag har bara ätit 2 för jag är ingen godisgris. Men det var gott ändå :) Jag ska väl nog snart börja åka och jag ska hem till Finby ett varv och vattna lite blommor på mammas begäran. Skulle inte orka men måste ju!

Skulle ha haft byaligan ikväll men jag hinner inte åka på det och jag orkar heller inte. Och det säger mig ännumera att jag borde skärpa mig med min motionering.

Nog om det. Haudi!
2009-07-08 @ 18:07:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Micaela

Kikar bara in! Hoppas du haft en bra dag :)

2009-07-08 @ 18:10:37
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: jenka

fin blogg!

du var otroligt söt:D

2009-07-08 @ 19:28:33
URL: http://jennicaelin.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }