Hos mormor

Hola! Sitter hos mormor nu just och Roosa och jag har spelat olika spel men nu ska vi ta paus en stund. Jag satte igång min dator och TV'n. Har på Våra bästa år :D Har inte kollat på det på jättelänge men nog verkar det som att man skulle hänga med iallafall :D hahaha..

By the way så kunde jag inte cykla upp hit i och med att det störtregnade i Kalax så Bjarne skjutsade upp mig till centrum men där hade det inte regnat något så det var lite konstigt :P Men tur för mig för jag var till FPA efter två T-blanketter och sen var jag till apoteket och efter det gick jag till mormor.

Nu har jag iallafall de där T-blanketterna men nu måste jag bara få en underskrift av min hyresvärd. Jobbigt med byråkrati.

Väntar att morbror ska börja göra lite mat nu och sen bär det av i jobbet för mig.
2009-07-22 @ 11:15:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }