Hos Alvin och busar

Nu har Alvin och jag busat i sängen :) Han har skrattat som något annat.. Sötnosen!

Rosanna ska försöka städa nu medan jag är här och ser efter Alvin. Det är lite smutsigt här på golvet efter Tomatkarnevalen. Efter att Rosanna har städat ska vi åka till mormor där min kusin från Åbo är nu så får Alvin och Roosa leka lite med varandra, fastän det är nog lite åldersskillnad men :P

Då jag kom hit i morse så for vi och kollade på cyklar. Rosanna hade sett en cykel som kostat 139€ men då vi kommer in så står det på prislappen över 500€ men på rea så blev det 450€. Så prislappen ut mot vägen så sa det där mindre priset. Är som inte det lite lurendrejeri? Så det blev ingen cykel idag.

Alvin snurrar runt här vid benen mina nu :P
2009-07-07 @ 12:31:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Söderlund

vad skriver du om här då? :)

2009-07-07 @ 12:44:33
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Linda

ja, det tycker jag me!

2009-07-07 @ 14:56:30
URL: http://ndail.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }