Gomorrn!


Äntligen har jag fått sova lite längre :)
Bara det att D alltid vaknar av sig själv runt 5-6 på morgonen och då ska man störa mig :P Och sen blev det som jag sa att de har hamrats här men jag är ändå utvilad!

Jag ska bara springa ner för att äta lite frukost nu och sen åker jag till Rosanna och Avin. Vi skall åka och kolla på en cykel åt Rosanna och då måste ju någon hålla i Alvin. Kan väl inte ha personalen men bara gubbar att hålla i Alvin :P




















Vi hörs väl mera idag! ;)



2009-07-07 @ 09:06:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: katte

Börjar en frågastund just nu och du kan fråga vad du vill, och jag vill att du ska veta att jag svarar på allting, även fast dom är skit pinsamma...



(eller vi får väll se)



Tack!

2009-07-07 @ 12:13:24
URL: http://kattallu.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }