Godmorgon på er!

Godmorgon på er! :) Är ni alla vakna eller sover ni ännu efter gårdagens fest?
Närpes och närområdet till Närpes var fullt med program just igårkväll så jag tror alla har hittat ett ställe åt sig att vara på :P

De ställen jag kommer på nu just är:
- Åminne med Lasse Stefanz
- Kristinestad med 1G3B & Johan Becker
- 2 st bröllop
- Vasa hade Rockperry
- Åland hae Rockoff
- Kalax hade Countrykväll

Jag var ju på bröllop igår. Alltid fint med bröllop då ett par människor lovar varandra att de ska leva resten av sitt liv tillsammans.

Jag kommer att berätta mer om bröllopet senare och ge lite bilder för nu ska jag cykla iväg till Finby. Dennis har just farit till sitt tredje jobb på Tolvis :P

Hejdååå!
2009-07-19 @ 09:35:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }