Flitig för flera!

Ni sku bara veta hur flitig jag har varit idag :) Klockan 8.00 bytte jag om till shorts och linne och for ut och springa! Jag har sprungit (och gått lite också) ca 7 km. Vad jag känner mig duktig! Jag tror jag gör om det imorgon för då ska jag igen vakna 7 och komma hem och börjar först 15.05 igen.

Och by the way så vek jag in hos mormor ett varv :) Hon blev överraskad då jag kom så tidigt. Och mammas kusin kom senare dit och hon undrade vad det är frågan om då jag var så tidigt hos mormor :D Hjälpte mormor att vattna bärbuskarna lite.

Nu ska jag förbereda mig för några timmar på stranden med min käraste Ann :)
Jag borde ta med lite mat. Hmm, men vad.


Dagens outfit

Tunika - ONLY
(köpte igår!)
2009-07-01 @ 09:13:50 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Mc donalds ;D

2009-07-01 @ 12:05:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }