Ett sista blogginlägg för ikväll

Nu har jag just ätit stekta broilerfiléer och till det hade vi steak house fries och en mozzarellasallad och örtbatong. Gott gott! Lite sent att äta men jag var bara så hungrig (som vanligt) så jag ville ha riktig mat.

Arbetsdagen har varit ganska lång och tråkig och tydligen var jag inte enda som tyckte det. Säkert det här ruggiga vädret som gör det. Men jag kommer att sova gott i det här smattret! :)

Ny dag imorgon! Min arbetsdag börjar 7.00 så jag måste snart nog gå och lägga mig för att orka stiga upp och grädda bröd ;) Sen gäller Vasa efter klockan 13.00.

Godnatt med er alla!
2009-07-24 @ 20:37:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }