Dålig uppdatering igår

Ursäkta mig för att jag inte uppdaterade nästan alls igår. Men jag var så trött så jag bara slöade på och gjorde inget annat.. Det var skönt :)

Rosanna, Guy, Alvin och Dennis kom senare över till Finby men vi gjorde nog ingenting. Riktigt skönt att inte göra något alls. Sommaren är ofta så att man har en massa planer och får egentligen inte lugna ner sig någongång.

Ikväll efter jobbet ska jag kanske umgås med Jenni bara det passar för henne :) Slutar jobbet 17.45 så efter det ;)

Nu ska jag äta frukost och sen ska Dennis och jag åka upp till Näsby. Jag ska ta min cykel från Rosannas gård och sen ska jag ta mig en liten cykeltur och ta mig i kragen och börja motionera lite smått nu igen! Skärpning alltså!

Hej med er! Vi hörs!
2009-07-12 @ 07:25:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }