Börjar vara läggdags

Hej på er igen :)
Nu har gänget åkt härifrån så det är ganska tyst nu. Har själv hunnit gå i bastun och duschat så nu känner jag mig fräsch igen.. Ska snart krypa till kojs så att jag orkar upp i morgon. Är riktigt trött faktiskt.

Dennis är i jobb på Tolvis igen så jag är hemma hos mamma och pappa nu. Gillar inte alls att sova utan honom. Man är ju så van att ha någon bredvid sig då man sover och då man vant sig är det svårt att slita sig från det!

Imorgon slutar jag 13.00 igen och då ska jag genast springa över till Saxess och klippa mig! Skönt att få fräscha upp håret lite och att jag får träffa Ann! :) Börjar vara längesedan nu igen..

Men vi hörs kanske en gång till ännu innan jag lägger mig. Annars blir det imorgon.
2009-07-27 @ 20:30:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }