Ledig igen

Ledig idag igen.. Vi har studiebesök två fredagar nu så vi är uppdelade i två grupper och jag är i den andra gruppen.
Vi ska till Stengårdssjukhus till någon avdelning och efter det ska vi skriva en essä om det. Har fått några frågor som skall vara med i essän.

Annars idag så skall jag läsa på vårdvetenskap. Har kommit igenom en bok nu och nu är jag på andra boken. Ibland förstår man ju inte riktigt själv vad man läser men, vad göra.
Jag har en bok till efter den här.
Vårdandets idé
Hälsans idé
Den lidande människan

Låter enormt intressant.

D slutar 12 idag så typ en timme till måste jag vänta.

Och här har vi inte fått det städat ännu heller. Orkar och vill inte :P

Ikväll ska vi på bio tror jag :) får si vad det blir för film..

nu ska jag gå!


I dont get it
2009-01-23 @ 10:19:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }