Soppa

Har ätit soppa för andra gången idag :) Före på dagen blev det laxsoppa som jag gjort själv och nyss blev det tomatsoppa som jag värmde upp. Det är tomatsoppa på påse och jag tycker den är så god! Och enkel att tillreda ;)

Det har annars varit en väldigt lugn dag idag. Tycker att jag inte har gjort någonting fastän jag nog gjort en del. Fast mera skulle jag ha kunnat göra. I morse var jag ju ut på en liten länk, efter det började jag laga lite mat och städade i skåpen lite. Jag hittade en silverfisk i skåpen här om dagen så jag tänkte att jag måste ta en rensning! Usch. Har bara kylskåpet kvar nu och sen så borde resten av lägenheten också städas. Men orka! Efter att jag städat och ätit så satte jag på "det virtuella auditoriet" och lyssnade på föreläsning. Värst bara då man satt på facebook där i slutet och inte har lyssnat på föreläsningen så mycket! Haha.. Nå jag tycker nog att jag lyssnade för det mesta förutom där i slutet.

Det är föresten inte bara jag som kan ta fel buss :P D hade tagit buss 47 idag istället för 42 och farit till Vanda! Hahahahahah.. Jag fick nog mig ett gott skratt :D:D När jag tog fel buss så for jag helst bara in till stan, men han for till Vanda! :D Okej, vi skulle glömma det där sa vi. *fniss*

Jag tänkte ju nog att jag skulle fara till gymmet eller simma idag om D skulle fara men jag orkade inte. Jag somnade för ett tag sedan när jag försökte läsa lite på inremedicin och sen så behöver jag ju faktiskt inte ha dåligt samvete för jag var ju ute och sprang idag :) Imorgon ska jag också springa före jag slappnar av för helg :)

I helgen blir det nog inte något speciellt. Kanske någon film :) Det finns ju inte något annat att göra än att supa om man vill det ska hända något här och det orkar man ju inte. Måste se ifall det kommer någon bra film på bio nu :)

Imorgon börjar jag klockan 9.00 och då har jag praktisk övning i blodtrycksmätning, puls och andning. Efter det har jag workshop i läkemedelsräkning och sen heeeem! På måndan tar jag troligen ledigt igen. Har bara inremedicin då från morgon så jag tror jag satsar på antingen morgonföreläsning på datorn eller så sover jag tills jag vaknar och tittar den sen. Det är måndagens problem. Beror på hur trött jag är.

Nu ska jag ringa mamma och efter det blir det Salkkarit, Vänner och Simpsons ;)
Hejdåå
2009-02-19 @ 18:05:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }