Sömnig skoldag

Sitter i skolan nu och njuter av värmen i den varma datasalen. Det är så kallt i alla andra delar i skolan och därute är det inte så mysigt varmt heller. Det är mysigt om man själv inte behöver stå därute och frysa :)

Har varit jättetrött idag på inremedicinen. Kämpade med att hålla upp mina ögon men jag märkte nog att mina tankar var på fel ställen ibland. Hoppas bara att jag blivit lite piggare och fått lite mera värme i mig nu efter maten. Fick någon Goa-mat idag. Helt gott. Kryddigt.

Slutar 16.00 idag och när jag kommer hem så är det nog sängen som gäller. Jag vet inte om jag går ut och springer idag. Det är -12 därute och mina lungor tycker inte om den kölden antar jag om jag börjar springa. Det skulle vara skönt att simma men jag tror D har farit till gymmet nu redan så jag orkar och vill inte fara ensam. Det får bli en lat dag idag! :)
Imorgon måste jag skärpa mig. I promise. Har ju blivit alltför mycket gott i helgen.
Borde också plugga på inremedicin så att jag inte har så mycket sen att läsa till tenten. Men orkar ja? Nää.

Kom till Helsingfors igår ca 21.30 och då gjorde vi inte så mycket annat än gick och sova. Iallafall jag somnade snabbt.

Nu ska jag avrunda här och snoka runt lite :)
2009-02-17 @ 11:03:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }