Slarv

Har inte alls varit flitig och skrivit nu på länge!
Höll på att skriva ett inlägg i torsdas men då fick jag panik när jag såg att jag höll på att försena mig från skolan så det var bara att klicka ner rutan och fara iväg.

Torsdag
Då var det Penkkis och jag fick riktigt ångest över att det var redan 1 år sedan min klass hade Penkkis. Det var så kul och kryssningen va kul! Det var kul att veta att man inte hade någon skola kvar och studentskrivningarna var det enda man hade framför sig, dock var det inte så kul att läsa på det men..
Jag skulle börja skolan 11.45 med tutorsamtal. Hade väckaren ställt på 10.40(!) men jag trodde jag hade ställt den på 9.40 och när jag vaknade helt av mig själv kl.10 så trodde min hjärna att den var 9.00 och jag tänkte att det är härligt att jag har all världens tid på mig nudå att bara snåssa på hemma. När jag hade ätit frukost och satte mig vid datorn för att skriva i bloggen lite så ser jag att klockan är 11.20 och då kommer jag på att jag ska ju vara i skolan 11.45! Då blev det bråttomt! Skickade åt min lärare att jag kommer att komma en aning för sent. Kom som tur bara 15 minuter för sent så det var inte så farligt.
Efter att jag slutade skolan 15.00 for D och jag in till stan för att handla lite träningsstuff och sen for vi hem. Vi va ti gymmet ett varv och jag körde ett Alpine Pass på springbandet. Det var kul!
Efter träningen packade jag sakerna inför hemresan till Närpes.

Fredag

Började skoldagen med att skolan hade brandövning så vi var tvungna att stå därute i ungefär 15 minuter. Jag visste inte vad som hade hänt när alla stod ute på backen så jag frågade någon och en sa att det brinner och den andra sa att det är övning. Efter det hade jag workshop i läkemedelsräkning och sen avslutade vi dagen med praktiska övningar. Vi bäddade sängar och så tvättade vi varandra.
Vi slutade ungefär kl.15.15 och då tog D och jag bilen och började fara mot Närpes! Men först stannade vi på McDonalds och åt lite :) Det tog ungefär 30 minuter att köra ut ur Helsingfors. Suck.
När vi kom hem till Närpes runt 21.30 så for vi på besök till Joanna&Kimso. Åt lite chokladmousse och smakade på egyptiskt te. Smakade lite mysko det där teet men.

Lördag

Vaknade upp i Kalax efter en tröttsam gårdag.
D och jag for hem till mig i Finby och så åt vi middag med familjen :) Efteråt lekte jag lite med Alvin. Efter det for jag, Alvin och Rosanna till mormor. Var där ganska länge.
På kvällen var D, L &F på revy. Den var helt bra!
Efter revyn for D och jag och åt lite vändagsmiddag på J&P :) Gottgott.
Sen tittade vi lite film och sova!

Söndag

Nu ska jag fara och äta pizza med mormor!
Efter det blir det kalas.
Alvin har feber så måste se om jag ids fara dit och störa honom. Får se.

Nuuu måste jag fara! Hejdåå
2009-02-15 @ 11:12:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }