Sängen

Sku nog vara skön nu just! Är så trött så trött. Problemet är väl att jag lägger mig så sent för att stiga upp tidigt. Men kvällarna räcker inte till! En morgon till skall jag orka vakna tidigt.

Idag som vanligt väntar jag på nästa föreläsning. Idag har jag klinisk vårdlära på eftermiddan till klockan 16.00 och jag hoppas innerligt att vi inte slutar först 16.00 för då somnar nog jag. Sen så kommer D hem idag så ja vill va hemma när han kommer! Hoppas bara han slipper att fara genast han har besiktat bilen.

De har någon rekryteringsmässa i skolan idag så jag har varit och tagit några pennor :P Ska nog ta några till bara jag hinner :D Pennor behöver man ;)

Nej nu är jag för trött för att skriva mera.. Byebye
2009-02-10 @ 10:35:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }