Onsdag

Goddag!
Fick sova lite längre i morse och det var så skööönt. Tänk att 2 h extra kan göra så mycket. Trodde nästan att jag försovt mig i morse då jag var så pigg och jag vaknade före väckaren. Men så var det inte :)
Började 10.15 med läkemedelslära som inte var så jättekul. Läraren är så uttryckslös. Fastän hon drar ett litet skämt så ler hon inte ens. Bara jag som stör mig på sånt? :P Och sen så håller hon oss så himla länge! Ingen paus har vi heller..
Hade 45 minuter matpaus varav 30 minuter köade vi.. Ville ha en broilernudelsallad men då skulle jag ha varit tvungen att vänta i 10 minuter vilket betyder att jag skulle ha haft 5 minuter på mig att äta så det blev broccoli&champinjon-pasta. Helt gott men lite för mycket salt. Har inte ätit något förutom ett äppel och en smörgås efter det. Ska nog börja fixa mat snart.

D skulle egentligen ha varit i skolan till 19.00 idag men han skippade det så nu ligger han och snarkar där i sängen istället. Jag undrar ifall vi bär på någon förkylning eller något för vi är så trötta varje dag. Hoppas det går om snart för det är jobbigt att vara trött. Speciellt när man ska försöka vara flitig och läsa lite på skola.

När jag för en stund sen började läsa på kapitlet om Stroke så kom jag på att jag saknar en riktig skön och mysig soffa. Vill kunna ligga eller sitta där invirad i en filt och läsa på skola medan man har på TV:n. Ja, ja läser bäst om jag har ljud kring mig. Läste på studenten i vardagsrummet med TV:n på hela tiden :) Och jag är godkänd ;D Hahaha.. Nä för om jag stänger in mig någonstans där det är helt tyst så hör jag bara mina tankar så vill åka någon annansans. Bättre att ha ljud kring sig då istället. Dock är snarkning inget ljud jag föredrar när jag läser! Det jag ville komma fram till var nu det att jag skulle vilja ha ett vardagsrum med en soffa där jag kan sitta för kvällarna och läsa på skoljobb istället för att sitta/halvligga i sängen hela tiden. Man somnar så lätt där också.
Måste fortsätta läsa snart.. Först bloggning.

Idag är det en vecka kvar tills jag kommer hem till Närpes :) Jag räknar ner dagarna..
Har en del ärenden att göra när jag far upp till Österbotten. Jag ska blandannat se vad det är för fel på min kamera och sen så ska jag antasta Ann på frisörsalongen :D

D lovade att vi ska ut och springa idag också :) Kul! Blir ju lite kortare pass när han är med men vad gör det. Vi rör helst på oss och det är roligare när man är 2 :) Bara han vaknar någongång vill säga...

JA, föresten! Projektet jag nämnde där i mitt inlägg en gång är fullbordat ;)
Och det är att D och jag har Ac/Dc-biljetter till 17 juni! :) Kulkul!

Nu ska jag läsa en stund och sen ska jag börja tillreda lite mat.
Ha det bra!

2009-02-25 @ 17:05:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }