Lugn kväll

Sitter och tittar på Simpson med ett öga nu just.. Går det också.
Har kommit hem ganska sent idag. Slutade skolan redan 15.00 och då for jag och Katarina till Malm till hennes snart föredetta lägenhet. Hon packade sina grejer som hon skulle ha med till Vallgård. Blev några väskor :P Så jag var med som bärhjälp åt henne. For till Vallgård och tittade på hennes lilla 17 kvm:s lägenhet. Men jag tyckte den var riktigt mysig nog :) Bara hon får in alla möbler och sånt så blir det nog riktigt bra! Skulle jag vara ensam så skulle jag nog kunna tänka mig att bo där. Som studiebostad då alltså.

Efter att jag varit hos Katarina for jag till stan ett varv. Jag tänkte att jag skulle köpa det där åt Joanna men jag var så hungrig och trött så jag orkade inte. Far in på lördag istället. Har inte fått tag på Rosanna ännu heller.

Det har inte blivit att springa idag. Kom hem först klockan 7 ikväll och sen så är jag ganska allmänt trött. Har ätit så dåligt idag. Men jag har nyss kokat tomatsoppa och lagat kycklingsallad :) Vem vet om jag ännu får för mig att gå ut och springa ;)

Imorgon ska jag på studiebesök kl.13.00. Efter det ska jag träffa Katarina så ska vi till Alko och handla något att dricka till kvällen. Efteråt bär det av hem och ska fixa mig färdigt och far till Katarina.
Jag måste föresten kolla upp så jag slipper hem imorgon natt.

Måste föresten berätta lite om gårdagen för jag fick tydligen inte med allt :P
Efter att D for så började jag städa hela lägenheten. Har det rent och fint nu :) Måste säkert städa igen på måndan före D kommer hem så han får komma hem till ett rent hem..
Efter att jag städat for jag ut och springa. Sprang ca 4km :) Stolt över mig själv! Måste bara orka ta ut mig mera.

Lånade massor med filmer av Katarina idag. Lånade flera romantiska filmer nu medan mannen i huset är borta :P
De här lånade jag:
Linas kvällsbok
Dagboken
(rekommenderad av K)
Tyttö tuollainen
Flicka med pärlörhänge
A walk to remember
(rekommenderad av K)
Pikku Naisia

Så dessa filmer ska jag se över helgen :) Eller inte alla. Kanske.
Har ju nog annat att göra egentligen. Essä ska inlämnas på måndan och sen så har jag matteprov på måndan.

Jaja. Nu ska jag göra annat :) Hej med er

2009-02-05 @ 20:00:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }