Kallt

Tror jag går i världens kallaste skola och inte lär jag mig att ta på mig mera kläder. Borde ha på mig stickatröja varje dag. Fast nu sitter ja itt ett ganska varmt klassrum. Skönt.

Har haft inremedicin idag igen och det var helt intressant nog. Nu efteråt har jag klinisk vårdlära och börjar med anatomitenten jag inte orkat satsa på. Får se hur det går :)
Annars så var jag jättetrött i morse. Det första jag sa är att jag måste en morgon till stiga upp lika tidigt! Och sluta lika sent.

Idag efter skolan blir det länk och inte så mycket annat :P Jag borde köpa en bok till inremedicin men jag skulle nu inte vilja öda pengar på sådant. Den kostar ca 50€ och jag tycker jag har viktigare saker att lägga dem på. Men jag måste väl.

Jag har faktiskt inte så mycket att säga idag.
Byebye
2009-02-03 @ 11:00:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }