Helgen närmar sig

Härligt härligt att det snart är helg och nu får jag sova sååå länge jag bara vill i två morgnar! Skönt skönt.

I morse har vi mätt blodtryck, puls och andning. Gick helt bra nog tyckte jag :) Har ju aldrig förr mätt blodtrycket med en manuell apparat. Har bara använt elektronisk. Men inte var det så svårt inte! Först tänkte att jag aldrig hittar pulsen med stetoskopet i armvecket men sedan när jag pumpade upp det så hörde jag nog :)

Vi slutade ganska tidigt från övningen så nu har jag en ganska så lång paus på över en timme till. Ska räkna kl.12.30 och som tur slutar vi kl.15 idag! Bara jag kommer hem sen idag så ska jag ut och springa genast.

Väntar bara tills dagen är slut.

2009-02-20 @ 10:49:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }