Helg!

Det här har jag egentligen skrivit för 3 timmar sedan men internet krånglade då så jag fick inte det publicerat.


Åh vad skönt det känns nu att bara sitta och inte göra någonting alls. D ligger och sover nu just och jag sitter här. Tänkte nog somna jag också men jag "orkar" inte sova. Fast vi har ju faktiskt funderat på att fara på bio kl.23.15 ikväll om vi orkar så då skulle det ju vara smart att sova en liten stund. Men man känner sig så degig efteråt och jag är inte så trött så att jag skulle måste sova.

Har nyss varit ute och sprungit också :) Fast det blev samma melodi som igår och jag var tvungen att gå lite också för den kalla luften tar verkligen på mina lungor. Känner av det ännu fastän jag suttit inne i ca 1 h nu. Men det var också skönt att springa och nu efteråt känner jag mig så duktig och fräsh! Sitter här nydushad med min turkosa somriga tunika och har det härligt :) Ska så småningom gå och handla lite mat. Det blir tacos ikväll :) Nami! Bara D vaknar någongång så ska vi gå och handla och sen ska vi njuta av fredagkvällen!

Läkemedelsräkningen idag var inte så givande. Läraren är knasig och förklarar så på ett svårt sätt! Vill man ha hjälp med något så hinner man själv luska ut vad som är fel innan hon hunnit ge råd. Och vem egentligen kör med uteslutningsmetoden och sånt skit när det handlar om mediciner? Inte jag! Räknar nog ut det från början och kanske då efter kollar det med uteslutningsmetoden. Den som har hittat på att man inte ska få använda miniräknare vid läkemedelsläraräkningen skulle man ju också vilja fråga en par frågor.

Det går feber och sådant tråkigt stuff här nere i söder nu. Eller det är väl lite överallt. Men Susann har varit sjuk och hon var heller inte så frisk idag i skolan och Katarina ligger med körtelfeber. Jag vill inte ha! Måste bara vara flitig med att tvätta händerna och försöka att inte ha händerna så grymt i ansiktet. Mamma sa :P De där kollektivtrafikbussarna är ju i sig själva bacillbomber så efter att man kört med dem ska man nog desinficera sig. Huj.

Min kära syster Rosanna har födelsedag efter några veckor så jag funderar för fullt vad jag skulle kunna ge åt henne. En sak har jag på klart men jag vill ha något mera :)
Dboy fyller också i mars så då måste jag hitta på något åt honom också! Det är så svårt åt pojkar! Vad ska man ge!?
Nå, jag har några veckor ännu att fundera på det.

Nu ska jag försöka väcka denna snarkis :)
Ha en bra fredagkväll!
2009-02-20 @ 19:22:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Na aar fyldär ju i mars å! ;D ;)

2009-02-20 @ 21:26:04
Postat av: Ann

E va ju jag som skräjv hede tå ;P

2009-02-20 @ 21:27:23
Postat av: Ama

Ja det glömmer jag inte ;)

2009-02-21 @ 14:45:20
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }