Frukost

Sitter här med mina fitnessflingor och grönt te nu just och ska blogga lite :)
Är annars jättetrött idag och inser att jag kommer att somna när jag kommer hem idag. Inatt har jag dock sovd en hel natt utan att alls ha vaknat något och det är ovanligt! Men skönt va det.

Idag har jag också förberett mig för den kalla skolan så nu är stickatröjan på! :D

Ikväll far D till Närpes :( Han har juridik till 19.00 idag så han kommer att fara ganska så sent och tidigt imorgon ska han vara i jobb. Men han får heller inte skippa juridiken för de har det så få gånger så man får inte vara borta från dem.
Jag kommer att känna mig så ensam här i lägenheten när han far. Men jag ska ta vara på det sköna att bara få vara själv också :)

Imorgon ska jag vara med Katarina. Får se vad vi hittar på :)
På fredagen ska vi ha inflyttningsfest för Katarina fastän hon inte fått in sina möbler inflyttade men :P Sen får vi se om vi far på halarefterfesten eller om vi tycker att vi har det mysigare hos K. Det får vi se då.

Nu ska jag avrunda här och börja packa ihop mina grejer.
På läseordningen idag står det:
8.30-11.45 Klinisk vårdlära
12.30-16.00 Inremedicin

Byebye
2009-02-04 @ 06:29:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas du får en bra dag!

2009-02-04 @ 06:40:43
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Amanda

Tack desamma :)

2009-02-04 @ 11:10:39
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }