Fredag

Härligt med fredag :) Jag får sova hur länge jag vill i två morgnar nu.. Sköönt.
Fast imorgon kommer det knappast att va så kul att stiga upp.

Ska snart fara in till stan och möta Jonna före vi far till Stengårds sjukhus på studiebesök. Måste vara allärt då så jag får svar på alla frågor så att jag får min essä skriven. Vet ju förstås inte vad som händer om man inte får med alla frågor eller om man har skrivit en skit essä. Det får vi se sen då.

När studiebesöket börjar ta slut så ska ja ringa Katarina och vi ska fara till Alko och handla lite dricka^^
Jag kan inte vara ute nå längre än till ungefär 1 på natten. Far jag senare än 1 så måste jag GÅ in till stan och det är nästan 5 km att gå in till stan så nej tack. Skulle det vara sommar skulle jag kanske göra det men inte nu i vinter och det är ganska så kallt här nu just också. Eller så skulle jag måsta ta en buss som tar 1 h och 20 minuter att fara med + att jag måste ändå gå de där jäkla 5 kilometrarna.
Så jag far hem klockan 1. Knappast gör det något. Om vi far på efterfesten till klockan 10 så hinner ja ändå vara där ca3 timmar. Jag får inte ta så mycket då heller då jag ska fara hem ensam på natten så att jag nu slipper hem :P

Tittade en film igår före jag gick och sova. Tittade på Tyttö tuollainen - Jersey Girl och jag tyckte den var helt bra. Det stod komedi på den men jag tyckte den var ganska sorlig också.
Imorgon när man ligger och är slö så kanske det blir filmmaraton :) Har 5 filmer till.

Jag tycker jag har tröttnat på all musik jag har i mp3-spelaren och vill ha ny musik. Något bra? Någon?
Har på NRJ-webbradio nu för att snappa upp några låtar.

Jaja, men nu ska jag göra annat :)
Ha d!
2009-02-06 @ 10:27:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer

you gonna lisen to:

Nomy-Better die young

Nomy-cocaine



pusspådejj;)

2009-02-06 @ 11:09:07
Postat av: Ama

Tack tack ;) pusspuss :)

2009-02-06 @ 14:40:13
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }