Ensam

Uff, känner mig så ensam och övergiven. Nå nej kanske nu inte riktigt så grymt :D Men det känns tomt. Har ju haft honom här med mig i 24,5 kvm. Ibland kan man ju bli lite irriterad när man själv ligger i sängen och tittar på tv och vill ha sällskap medan han sitter vid datorn hela tiden. Men det är mysigt det också på sitt sätt :)
Man inser verkligen hur viktig han är för mig nu när han är borta.

Men jag ska tänka på det positiva och njuta av mig själv bara!
Tar dagarna som de kommer. Imorgon och fredag har ja plans. Lördag tänkte jag fara in till stan och shoppa lite åt Joanna. Måste ringa Rosanna imorgon och se om hon vill ha något. Värst bara då det börjar klia i mina fringrar att köpa något då också. MEN JAG FÅR ABSOLUT INTE! Jag skulle vilja ha denimtajts från GT. Men jag måste nog spara mig.

Har sålt en blus åt Ann idag^^ Hon har väl haft den sedan sommaren tror jag så jag har nu inte saknat den så mycket. Har bara använt den på tomatkarnevalen.

Jag tror jag har haft upp den här bloggrutan i flera timmar och inte fått något nerskrivet. Har pratat i telefon, ätit, chattat med Ann och alltmöjligt :)

Imorgon börjar jag 12.30 och har inremedicin. Oj attan, nu kom jag på vad jag också skulle göra! Jag måste printa ut handouts till inremedicinen. Suck.
Det ska annars bli sååå skönt att få sova ut. Synd bara att man sover ensam.

Nu har jag inget mera att säga. För det tar ändå så länge för mig att skriva detta inlägg ikväll :D

Gonatt

2009-02-04 @ 21:24:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }