Ännu en måndag

Sitter i skolan och väntar på nästa föreläsning. Eller egentligen väntar jag inte för jag skulle vilja fara hem och sova. När väckaren ringde 6.40 i morse var jag så trött så trött och när jag snoozade 10 minuter så gick det på 1 sekund.

Inremedicinen idag var ganska tung i och med att jag var så trött. Men helt okej nog :)
Läkemedelslära kl.12.30 och 15.00 matteprov. Efter provet ska jag fara in till stan och handla lite. D kommer inte hem förrän imorgon :/ Så jag måste slösa min tid på något vis.
Håller ju också på att städa lägenheten så det ska jag göra klart idag.

Har också en film kvar. Igår tittade jag på Flicka med pärlörhänge. Helt okej film men den var ganska tyst. De sa inte så mycket. Men nog gick den att se.

D är i tv 19.30 idag på yle :) Vilken kanal vet jag inte ännu men det ska jag se på!


Bloggar mer senare ikväll :)
2009-02-09 @ 11:05:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }