Snön har kommit hit

Underbart, underbart. Snön har kommit hit! :) Och riktigt mycket av det också!
Nu har man riktigt julfeelis på riktigt! Vi får förhoppningsvis och troligtvis en vit jul i år. En riktig vit jul med mycket snö!

Arbetsdagen har varit hektisk. Har varit mycket folk och jag bävar nästan för morgondagen.. Hohho. Tror jag ska sätta på mig tomteluvan imorgon i jobbet för att få ännumera julkänslor och sprida lite julglädje :)

Har varit med Jenni många timmar efter jobbet idag :) Vi har ätit lite mat, cruisat runt i centrum och letat några julklappar och sen softade vi med glögg. Myspys!

Är hos mamma och pappa nu men snart får någon av dem skjutsa mig till Kalax. Har lite huvudvärk nu känner jag. Börjar väl bli trött antar jag.

Vi hörs då jag kommer till Kalax.
2009-12-22 @ 20:04:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }