Skolan och sen hemfärd

Godmorning! :) (ja det ska vara godmorning ;))

Har packat väskan klar nu så jag är klar för att åka till Närpes efter skolan! Men först måste jag ju vara i skolan och ha olika övningar. Vi skall repetera gamla saker såsom injektioner och katetrisering. Jag hoppas att det inte tar hela dagen!

Då skolan slutar ska jag hoppa på första bästa buss och åka till Närpes. Där ska jag först jobba lite och sen hoppas jag att min vän J har tid med mig :)

Vi hörs! Får se hur mycket jag hinner blogga...
2009-12-10 @ 07:31:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }