Så va fredagen slut

Hej på er alla!

Ligger i sängen nu och ska snart sova... Är trött efter arbetsdagen. Annars har arbetsdagen gått bra och det har varit mycket folk och handlat! Kul också då de flesta är så glada och trevliga såhär innan jul. Några har sagt att de måste vara extra snälla då tomten kan se vad de gör. Hihih.. Människor borde vara lika trevliga året runt!

Fast det finns ju också de som inte är så trevliga. T.ex. då jag betjänade en man i posten och en tant fick vänta vid den andra kassan så började hon tjattra något på finska och då kom min en kollega och skulle betjäna henne men då tjattrade hon bara på och kollegan frågade mig om jag kunde komma dit för hon förstod inte vad hon sa i och med att hon bara pratade finska. Jag sa att jag kommer efter att jag betjänat min kund klart. Janå så ropar tanten på finska "hit med dig nu! Jag har bråttom till halv treans buss..." klockan var då halv 2! Tar det en timme att gå några hundra meter? Det skulle ha varit en annan sak om hon sagt "ursäkta, men jag har bråttom till bussen så skulle du kunna betjäna mig?". Jag gick inte till den tanten. Jag betjänade min kund färdigt först. Blir så irriterad på sådan attityd.

Men nu ska jag sova. Jobb kl.11 imorgon! Godnatt
2009-12-18 @ 22:32:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }