Praktikplats

Jeeij! Jag har en praktikplats nu :) Fick veta det idag... Det är ett serviceboende och de har öppet 7.30-15.30, vilket är skönt! Behöver inte vara kväll och inte natt ;) Åldringarna är knappast så dåligt i skick då heller... En sådan lättnad! Kommer att vara roligt att vara där på praktik tror jag! Det är även ett helfinskt ställe så jag får använda min finska då. Nice!

Det är också bara 2 km dit så jag har möjlighet att cykla dit! Börjar på måndag :) Tror nog jag kommer att stå ut 30 dagar. Bara jag får ihop det innan min nästa praktik börjar!
2009-12-02 @ 14:44:42 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }