Packa

Jag åker ju till Närpes imorgon igen! Det är två dagar jobb som gäller. Hur kul som helst! Skönt att veta att jag kommer att få lite klirr i kassan nästa månad. Det är ganska tomt nu just.. Fast tack och lov kommer studiestöd och skatteåterbäringen imorgon! Jihaa!

Kommer att åka hem med bussen som åker 10.00 så att jag hinner andas ut hemma en stund innan jag åker till jobbet kl.14-21.00. Efter jobbet blir det Idol för hela slanten.

Lördag är det jobb igen och på kvällen har mamma bjudit över mig och mina systrar på "tjejkväll" för pappa är till London :) Kul!

Söndag vill jag hinna träffa dig J! Längesedan nu!

Nu ska jag kolla Hell's Kitchen som jag spelat in. Sen packa och sen natt.
2009-12-03 @ 21:22:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenni

har inga planer på sönda så då blir e träffis :)

2009-12-03 @ 22:51:44
Postat av: Mili

Mig å. Ja har e tackkort åt tieg som ja itt ha gevd än :)

2009-12-04 @ 13:15:12
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }