På vift

Heej och godmorgon! :)

Jag är ute på vift idag.. Eller rättare sagt hos familjen R. Alvin är däremot inte hemma nu just. Han är på inskolning hos dagmamman en stund men snart får vi hämta hem honom :) Fast då ska han ju och sova nästan direkt.

Syster R kom till mamma och pappa i morse och jag satt där i pyjamas och läste tidningen. Sen kom hon på att vi kanske skulle åka till Kristinestad på shopping så jag skyndade mig att klä på mig och tvätta mig och satte mig sen i bilen och började åka mot Kristinestad. Men då kom vi på i Böle, att nä, vi åker inte ännu :P Det blir så stressigt då det är så dåligt väder och Alvin ska ju hämtas 12.00. Så då vände vi och gick i en par affärer i Näsby City då istället. Tar Kristinestad på eftermiddagen istället.

Nu sitter jag här hos familjen R då och har nyss ätit våfflor till frukost! Mums :)



Fick en kommentar här nyss att jag borde skriva lite längre inlägg då jag skriver och jag håller med. Men nu känner jag att jag har lite "julpaus" från bloggandet och bloggar då jag känner för det bara. Har heller inte så mycket att skriva nu just så det blir tyvärr lite kortare inlägg och liiiite bilder.
Det blir skärpning med det efter nyår :)
2009-12-29 @ 10:37:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }