Ledigt

Hello allihopa! :)

Nu är jag ledig och har helg resten av kvällen och imorgon! Så skönt! Har varit ganska trött idag då jag gick och la mig sent och steg upp tidigt. Arbetsdagen har annars gått riktigt bra :) Har som sagt varit lite trött men det har nu gått iallafall... Jag slutade 16.00 men chefen frågade om jag kunde vara till 18 om så behövdes. Jag sa ja, som vanligt. Men som tur var behövde jag inte vara. Det är riktigt skönt att bara sitta här nu och vänta på mat nu.

Nästa arbetsdag är på måndag och då åker vi också till Vasa genast efter jobbet. Har två praktikdagar framför mig och en skoldag på torsdag. Sen är det jullov! :) Fast jag jobbar ju nog förstås däremellan men det är inte så himla tungt så man tar det som lov...

Ha en riktigt bra lördagkväll :)

2009-12-12 @ 15:42:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }