Julklappar, julklappar

Godmorgon allesammans :)

Julaftonen var finemang igår! Var kul att vara så många samlade. Vi var alltså 19 personer igår om jag inte nämnt det tidigare... Vi hade ett långbord i vardagsrummet och sen var det buffé i köket. Och tänk! Jag åt inte så mycket i år så att jag började må illa. Hehehe..

Jag har också varit snäll i år tydligen för jag fick många klappar. Ni får se innehållet senare men jag kan dra i stora drag lite att det är 4 muminmuggar + att D fick 1, alltså 5 sammanlagt. Och kan ni tänka er att alla muggarna var olika! :D Så nu har vi 10 st muggar hemma i Vasa. Borde kryssa av på listan åt mina nära och kära vilka vi har.

Vi fick en Sodastream! Äntligen! :)
En fin tröja från jobbet. Min favvisfärg och allt!
Verktyg. Såna små tänger.
D fick en spikmatta, som jag antagligen kommer att snylta på ;)
En kakform med löstagbar botten.
Leilas kokbok.

Vi fick lite ditt och datt!


Nu ska vi äta lite frukost och sen åker vi till mamma och pappa och äta julmat!

Och ikväll ska vi partajja hos J!

2009-12-25 @ 11:09:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }