Hos mamma och pappa

God kväll på er alla! :)

Jag har inte hunnit blogga nästan alls idag av att jag har haft fullt upp..
I skolan har vi gjort massa övningar, bland annat injicerat varandra igen.

 

Efter skolan kom D och hämtade mig så for vi till McDonalds och smaskade i oss en burgare innan jag skulle åka iväg till Närpes. Kl.16.00 for min buss och mamma var och hämtade mig vid busstation. Vi for till mormor en stund och sedan for jag till pappas jobb och jobbade där med att packa kalendrar! Var där i tre timmar...

 

Nu är jag hemma och ska gå och lägga mig. Ska packa kalendrar imorgon igen :) Och efter det ska jag till andra jobbet!

 

Godnatt allihopa!

2009-12-10 @ 21:57:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }