Födelsedagsfest

Heej :) Jag har vaknat och är pigg och kry! Härligt.

Hade riktigt kul igår faktiskt. Fast roligast tycker ju jag att det alltid är på förfesten. Egentligen skulle jag vara nöjd med kvällen då och åka hem. Men nu for vi till Logen och festade. Mycket folk och det var helt kul! Bara synd då man alltid ska splittras i mindre grupper då man kommer ut på krogen... Alla har sina bekanta de vill prata med o.s.v.

Ska äta frukost nu och sen blir det kaffe hos min mormor. Och sen mat hos D's mamma senare idag.

Haaaa de!
2009-12-26 @ 11:24:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }