Då tiden inte vill räcka till

Nu just skulle jag önska mig en par dagar extra i min kalender...
Jag skulle också vilja att skolan ska sätta in läseordningarna för nästa läseår någongång så att jag skulle få se hur knapp tid jag kommer att ha med allt...

Nu före jul kommer jag att hinna samla ihop en vecka praktik. Då är det 5 veckor kvar. Alltså 25 dagar på 7 veckor. Det kommer nog att bli så tajt! De har inte öppet kvällar eller helger så det gör det värre också..

Jag tänker komma hem på torsdag efter skolan redan den här veckan. Då ska jag börja att packa kalendrarna och så ska jag träffa J. Fredag morgon ska jag packa kalendrar igen och på eftermiddagen ska jag jobba på K-hallen.

Wish me luck, att jag hinner med allt i tid!
2009-12-07 @ 19:05:29 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }