22.12.2009

Idag skulle min morfar ha fyllt 97 år :) Grattis Moffa!

Dagarna minskar också av till julen hela tiden. Tiden bara flyger iväg och massor ska man hinna med!
Jag börjar snart jobba igen. Kl.10 börjar jag och slutar 17. Sen ska jag träffa min vän J :) Hon fyller 18 på julafton så det är en stor dag!

Ja, som ni ser så hinner jag ju inte blogga så aktivt de här dagarna. Finns ingen tid. Har så mycket annat! Men ha det bra iallafall fastän ni inte får roa er av mina skrivelser ;)

Ha en bra dag! Nu ska jag äta frukost.
2009-12-22 @ 08:16:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }