Vattenmelon

Hellöu på er!

Jag sitter i sängen nu och snaskar i mig vattenmelon. Gotigott! Finns nog inget godare nu just :D Är riktigt frälst i vattenmelon.

Jaha, vad har jag gjort idag då :) Jo, efter jobbet slocknade jag på soffan en timme tills D kom och hämtade mig. Sen for vi till Halpa-Halli och kollade ifall de skulle ha ett tält, alltså ett sådant så kallat "partytält". D's klient hade sönder ett sådant så vi försökte leta efter ett liknande åt personen. Men vi hittade inget. Enda de hade så var helt slutsålt.

Så då har vi spenderat tiden här i Kalax en stund och bara legat och varit. D och jag har som inte hunnit umgås riktigt i sommar. Vi har bara jobbat. Vi bara sover med varandra typ :P

Men dags för natten snart också. Tidig väckning igen!
2009-08-11 @ 20:10:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }