Trevlig kväll

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat tidigare men min dator har strejkat lite. Har kört genom virusprogrammet och nu är datorn pigg igen :) Därför har jag inte laddat upp bilder heller då det har krånglat..

Det har varit en trevlig kväll ikväll. Först har jag varit på fotbollsmatch med några tjejer. Kraft förlorade med 2-0 så det var lite surt, men ändå väntat i och med att det var ett av topplagen.

Efter matchen for jag hem en stund och kollade på spjutkastningen. Men det gick ju inte alls bra för finländarna.

Sen ringde Mili och jag for ut med henne och Jenni. Vi var ut och åt pizza :) Det var gemytligt! Länge sedan man träffat Mili också då hon varit i USA över sommaren. Kul att tjattra :)

Nu ska jag snart dra till Kalax och krypa ner under täcket med datorn och vänta på att älsklingen min kommer hem! Synd att han måste via Malax före också så det går 2 timmar extra där :/ Hoppas bara att någon kan hämta klienten från Närpes!
2009-08-23 @ 19:59:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }