Svar på tal

Återigen en person som inte vågar stå för sina åsikter. Egentligen ska man inte svara på sådana kommentarer men i och med att du inte vet vad du heter så måste jag väl förklara för mig...



Ja, 260 kronor är 26€. Och hur vet du att inte glassen kostade just 26€?

Och Dennis jagade inte flugan, för då skulle han ju bara jagat bort den och flugan kommit tillbaka. Jaktade gjorde han, alltså flugan blev ett mosat lik! Ska vi visa dig hur man gör?
2009-08-11 @ 05:10:34 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Folk är bra knäppa, förstår inte varför de måste kommentera anonymt.

Men ordet jaktar har jag aldrig hört. =P

2009-08-11 @ 14:31:34
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }