Sovmorgon på riktigt

Godmorgon! Nu har jag vaknat och klätt på mig och allt :) Nu har jag verkigen fått sova på riktigt!
Fast egentligen har jag kämpat med att sova så här länge. Jag är ju så van att stiga upp tidigt så såklart jag vaknade tidigt också. Men jag har kämpat mig så här långt :P

Det blev tyvärr inga inlägg igår efter att jag kom hem för vi kom hem ganska sent och jag var så trött så jag slocknade direkt.

Jag ska äta frukost nu så ska jag cykla hem och jag tar med datorn så att jag kan skriva ett inlägg om kvällen igår :)

Vi hörs snart igen!
2009-08-15 @ 09:46:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }