Sova så att man orkar

Tror det börjar vara dags att krypa ner till kojs nu och sova :) Vi åker ganska tidigt imorgon så jag måste orka stiga upp. Tänkte hinna duscha också så.

Vi åker redan 8.00 har vi planerat men jag måste hem tidigare så att jag få mata Alvin och se efter honom lite så att R får klä på sig så att vi får åka någongång. Annars kan det ta länge ifall R måste sköta om allt.

Nu ska jag säga att D ska komma hit i sängen och inte sitta vid den andra datorn.

Så godnatt på er! :)
Datorn följer med till Ikea imorgon!
2009-08-24 @ 21:20:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Godnatt! =D

2009-08-24 @ 21:43:36
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack sötnos <3:D =) Jag ska äta lite, vad gör du? =)

2009-08-24 @ 22:55:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }