Ska snart ut och svänga mina lurviga

Nu ska jag snart ut och svänga mina lurviga :P haha..Bara ett talesätt som D brukar säga. Men jag ska ut med D och kanske Emilia till baren och lyssna på Kim och hans trubadurband ikväll.

Jag tänker inte festa ikväll utan bara chilla och kanske ta en :) Eller så ingen alls. Det får vi se :)

D och jag har flyttat NÄSTAN alla saker nu till vår släpkärra. Det är en stol kvar hemma hos mig och min dator är också där. Här ska det städas då vi vaknar imorgon och sen börjar det vara dags att ge sig av till Vasa. Vi får nu se när vi kommer oss iväg om vi alls orkar göra något den kvällen eller om vi bara tar och hyr en film och chillar :)

Har just duschat nu så jag ska sminka mig och göra mig klar!
2009-08-28 @ 20:06:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }