Proppmätt

Nu är jag verkigen proppmätt. Joanna och jag har gjort lasagne tillsammans och jag tog världens största bit ungefär :P Det är lite missvisande det där lasagne så man vet inte hur mycket man ska ta.

Sitter i soffan nu och väntar att The Tyra banks show ska börja. Det är lite bradåligt det programmet men man måste ändå kolla :)

Före kollade jag på Extreme Homemakeover även om jag inte alls tycker om det programmet. Det är alltför mycket. Det är love, love, love, love heeeeeeeeeeela tiden och allt är såååååååååå underbart! Allt är så hääääääääääärligt. Sen så bygger de världens lyxpalats åt fattigt folk som inte ens har råd att värma upp huset de fått. Hah.

Nej nu ska jag kolla på tv.
2009-08-17 @ 15:07:44 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }