Present av hjärtat

Inatt då D kom hem så kom han och gav mig en liten present :) Jag var så sömnyrig så jag kämpade med att få upp det lilla paketet och ser då att det är en parfym! Jag tar upp parfymflaskan och ser att det är av märket Puma och sprutar lite i luften och luktar på det och tycker det luktar ganska gott, men det blev lite för starkt då det kom så mycket :P

Har uppdaterat mitt luktsinne nu och sprutat parfymen på mig och gillar den starkt! Gott luktar den!
I en recension står det att den luktar godis, men det vet jag nu inte riktigt om jag håller med om :P

Puma Flowing


Såhär glad är jag! :P

Parfymen är fräsch!
2009-08-24 @ 11:12:27 Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja å har samma parfym ;) I like it too :)

2009-08-24 @ 14:01:00
Postat av: Amanda

He va täfö siekärt e låfta så bekant! :D

2009-08-24 @ 14:36:27
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: Mili

Jaag å har hande ;)

2009-08-25 @ 09:49:23
Postat av: Sanne

Me too.. :)

2009-08-25 @ 14:52:41
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }